da vinci bonden!

Snart är veckan inna jul slut också... I dag har jag försökt putsa fönstrena i köket. Men gick sådär. Dom blev ju fan inte rena alls. Visserligen en klar förbättring mot innan, men fan vad skitiga dom är fortfarande. Helt flammiga.  Sen har jag torkat alla köksdörrar.
I morgon ska jag damma överallt och plocka lite. Sen städa toaletten. Så får DB dammsuga när han kommer hem så skurar jag.
Nu tror jag att han är lite sur.... Han hade hyrt Da vinci koden på dvd. Å vi skulle kolla på.Så innan så sa jag, men jag vill ju se bonde söker fru finalen. Då sa han, men vi kan väl göra en paus å fixa fika åså sen. Då trodde jag han menade så jag kunde få se på bonde söker fru. Men det menade tydligen inte han, utan han menade bara att vi skulle fixa te eller kaffe å sen fortsätta. Men så ringde det å han pratade i telefon, sen va det nån som skrev på msn, då skulle han gå å kolla det, sen blev han kvar där. Å jag fixade te. Så satt jag å vänta på att han skulle komma å dricka te. Men han var väl vid datorn typ 30 minuter. Så då trodde jag att när klockan blev 19:57 att jag skulle få kolla på bonde söker fru. Men nej... "vi ska ju se på filmen"   Ja men vadå, du har ju setat framför datorn i 30 minuter. "Ja men du skulle ju fixa fikat"   eeeh aah "men det har varit klart i typ 10-20 minuter.   Aja...så jag kollade i alla fall på den andra tv´n med hörlurar. På bonde söker fru. Å han håller på å glor på filmen fortfarande.



Kommentarer
Postat av: almabeatrice

Nämen.. Bonde söker fru går ju i repris.. å andra sidan kunde ni väl kollat på filmen efter.. den är faktiskt rätt okej.. JulPusssar

Postat av: Lina

haha, det är rätt! ge dig aldrig!!! :P

2006-12-20 @ 22:54:56
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback