Julklappar

Jag fick~

Från DB
Ipod -DB (Tack älskling, min bästa)
Moneybrother CD
Göta Kanal DVD
Rattmuff
Anteckningsblock
Mapp
Student älgen lagad =)

Från Ove & Birgitta
Presentkort: Make up store & Gina Trico
Lilla Sjöjungfrun DVD
Bok: Stina möter

Från Maria & Niklas
Parfym: Mexx Pure Life

Från Mormor
Presentkort: SF
El tandborste
Tandkräm
Kaffe
Choklad: Merci

Från Becca 
Läppstift

Från "Puckot"
500:-

Från Emil & Lina
uppdateras i en ny lista senare...


Vi fick från Ove & Birgitta
När hjärtat blir varmt DVD
Depeche mode turne 2006 DVD
Påslakan & underlakan


DB fick~

Från mig
Presentkort: Musikbörsen & MQ
3-pack Kallsonger
7-pack Strumpor

Från Mor & Far
Presentkort: Musikbören
AC/DC DVD
The Wire DVD box
Bok: ?

Från Mormor
Pengar
Eltandborste
Tandkräm

Från Maria & Niklas
Presentkort: Musikbörsen
Kallsonger

Från Emil & Lina
uppdateras i en ny lista senare...


Med reservation för att jag har glömt någons julklappar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback