God morgon...

Nu har jag varit vaken i snart 2,5 timmar...
Har hunnit köra DB´s bil till verkstan, sen DB till jobbet. Shit... fy för å börja jobba klockan sju.
Har även hunnit tvätta två maskiner med tvätt och på börjat maskin numer tre och fyra... Nu är klockan bara 09:23...å om en timme ska jag hänga maskin tre och fyra...

När vi skulle till å somna i går natt. Tror nog att DB redan hade hunnit somna för han blev så rädd, å så sur.. Så hade katterna ner ena högtalaren. DB´s bekymmer var inte hur det hade gått med hans högtalare... Utan hur har det gått med parkett golvet??

Nu ska jag snart hoppa in i duschen...å kl 10 ska jag ringa frisören å kolla om dom har en tid.. Vill så gärna fixa håret nu. Blondes have more fun ;)



EM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback