Jag

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: För jävla dåligt
Favoritgodis: Salt, surt och choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Majonnäs och Senap
Kläder just nu: Vita mjukisbyxor, rosa IKEA tofflor, svart spetslinne och svart lång tröja
Musik just nu: TV´n
Vad sa du senast: FAN JÄVLA SKITVÄRLD!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50-talet
Sommarplaner: Charter och Boden
Fisk eller badkruka: Både och
Saft eller alkohol: Paraplydrink ;)
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Sommar & Riktig vinter
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: DB, Mobilen, datorn (självklart med obegränsad med batteri)
Morgon- eller nattmänniska: Varken eller
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Dirty Dancing, Fallet Henry
Tror på liv på andra planeter: Inte direkt.
Kommer du ihåg din första kärlek: JA   =)
Älskar du henne/honom fortfarande: NEJ!
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: NEJ, verkligen inte efter detta år
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JA!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Det beror på vem det är
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre kanske
Bio eller promenad: Bio & Promenad
Är du kittlig: JAAAA!
Snarkar du? JA när jag är förkyld.
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Dom är äckliga
Äckligaste insekten: Kackerlacka
Största svaghet: Negativitet mot mig själv
Det här är jag bra på: Vette fan
Bästa bok? Liza Marklund
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bota folk med svåra sjukdomar
Vad vill du jobba som? Designer/Inredare
Chips, morötter eller godis? GODIS!!!
Pizza eller hamburgare? Kina
Skriver du dagbok? Blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske tatuering
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): AlltiBåde och
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja faktiskt.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Inte ett dugg.
Saltar du på maten? Beror på vad jag äter.
Gillar du att sjunga? JA jag älskar det.
Anser du att du är stark? Ja ibland
Brukar du sola? Ja jag älskar att sola
Röker du? Nej
Snusar du? Usch nej.
Använder du knark? Absolut inte.
Kaffe, te eller inget? Både och
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback