~ Mamma kom hem ~

Jag är så seg å trött på det mesta just för tillfället..

Just nu är vi hos Hagge...Grabbarna sitter å jammar med varsin gitarr.... Låter bra :)


Igår skulle jag å Becca ha hemma kväll å kolla på film.. Men skit dvd´n eller tv som jag tror det var,,, Vägrade ju läsa dvd´n så det blev ingen film.. SKITKUl filmkväll. VI fick "zappa" på tv´n istället...mmm...jo..jag somnade...


Jag gör vad jag kan
Så stor och stark på dagen
Men så liten mitt i natten
När ingen ser, när ingen vet
Kommer gråten mitt i skratten
Fem fingrar ska skydda dej
Ett är månen
Ett är solen
Ett år Polstjärnan bakom molnen
Ett är hopp och ett år tro
Handens fem fingrar
Väggar dej till ro





I fredags var det två månader sen min mamma dog... Saknar henne hur mycket som helst. Tror ingen kan förstå hur mycket jag saknar henne...

♥Mamma du var mitt allt♥
♥Mamma jag saknar dig hur mycket som helst♥
♥Mamma kom hem, för jag längtar efter dig. Kom innan sommarn.. Kom hem lilla Mamma♥

Kommentarer
Postat av: Pinkis

*ledsen i ögat*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback