Matlagning...

Håller på å lagar mat. I kväll blir det ugnsgratinerad falukorv med tomat, paprika och tomatsås. Med potatismos. Det var hur länge sen som helst, som jag åt falukorv i ugn.
 
Har precis pratat med "turken" på försäkringskassan. Ringde för å fråga varför inte mina pengar hade kommit. Då sa hon att jag inte hade godtagit hennes beslut. Nej det hade jag inte, men så pratade jag med Reneé på IKEA och sa OKEJ. Så skulle hon ringa och prata med henne igen. Men tydligen så gjorde hon aldrig det. Så jävla "turken" på försäkringskassan har skitit i och  hört av sig igen.. IDIOT!
Men men...nu skulle hon fixa det där i morgon. Får inte lika mycket som jag ör berettigad till men men...

Har setat å pluggat inför tentan hela dagen i dag.. Såååå boring... Å inte förstår jag någonting heller. Eller
jo förstår gör jag väl, men jag får inte in skiten i huvudet. För att sen stanna kvar i mitt huvud åtminstone tills tentan är klar. Hur fixar man så att man låser informationen i huvudet?? Nån som vet??




EM♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha mat.... man jag vill inte laga.... dumma :(

2006-11-27 @ 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback