Pluggandet

håller på att ta livet av mig. Jag orkar verkligen inte bry mig hur fan det går på torsdag. Jag kan inte så mycket mer än att göra mitt bästa. Får väl skriva om tentan den 15 Januari om det går åt helvete även denna gång.
Har ju inte så mycket plugg tid. Jag har hela dagen i morgon,  fram till eftermiddagen på onsdag och en timme på torsdag morgon. 

På torsdag ska vi bjuda hem "mamma" Birgitta och "Pappa" Ove, svärföräldrarna på middag. Nån som har nå middags förslag. Har funderat på bakad potatis med kyklingfilé fylld med röd pesto och feta ost. Med en fetaost crem/sås. Vad tror ni?
Efterätt då?? Hjälp, enkelt och gott. Funderar på gino.. men vet inte.  Förrät då?

Fördrink blir nog nån speciellt glögg. Hoppas bara dom tar bussen så det går med alkohol :)


Vi har varit på massage, det var allt annat än skönt kan jag säga. Gjorde så jäkla ont faktiskt. Men men...ska väl kännas om man har misskött sin kropp...


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

Hej gumman.. hoppas det går bra att plugga! Middagen låter jätte god.. efterätt om du vill göra nått juligt kan du ju göra risalamalta eller apelsinris (samma sak) det är ju enkelt å går snabbt.. om du tycker om det föresten :D förätt.. gör nå snittar i ugnen med nå röra på eller så ;P Anne är aldrig snäll när man är där.. särskillt om man är i "toppform" thihi.. men du får se den ljusa sidan att kroppen kommer bli prima sen!

Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback