D vs E

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade här senast. Har haft annat för mig, skolan och planering för framtiden och så. Dessutom har jag fått en ny allergimedicin, som gör att jag blir hur trött som helst. Hoppas det går över. Missade föresten läkartiden jag hade i morse kl 08.00. SUCK... fan får jag väl betala 120:- extra. FUCK...allt för att den där jävla k*******n inte kunde ropa upp mig i tid när jag var där i torsdags. Då had ejag ju hunnit kolla upp mina leverfläckar på förra tiden. Och sluppit betala 120:- för ett andra besök som skulle varit i dag då. Men ja...nej nu blir det väl 3x120:- SKIT KUL!  

Håller på å lagar mat.. Blir typ moussaka. fast inte med aubergine....

Hoppas Danne kommer hem med mjölken snart... Han grymtade dock lite när jag ringde och frågade om han kunde köpa mjölk på vägen hem.
D: Men du har ju fan bil, det är bara å åka till affären.
E: Ja men jag har precis varit där och glömde mjölken.
D: Men åååh, så då ska jag cykla värsta omvägen för att handla mjölk.
E: Ja..men vadå sån omväg blir det väl inte.
D: JOOO
D: Aja vi får se hur jag gör.

Haha...första dagen han cyklar till jobbet. HAHAH... han kommer va seg i kväll säkert. Han gick ju upp strax efter sex istället för strax innan sju.

Har försökt jobbat med C-uppsatsen i dag. Men det går så jäkla segt. Usch. Orkar fan inte angagera mig. Kommer ingen vart.
Usch usch!

Näe nu ska jag fortsättta med maten..

CIAO!
EM♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Kämpa Kämpa :)

Postat av: Lina

Mycket bättre när ni kommer ha ica nedanför er igen :D

2007-04-17 @ 19:27:04
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback