MÅSTEN!

Onsdag morgon... och jag har fortfarande inte fått så himla mycket skrivet på c-uppsatsen.
Det finns alltid så många andra måsten. I dag tex. Jag måste gå ut med Cathrine och Denver på en promenad. Sen måste jag få skjuts av Cathrine till DBs jobb för att hämta bilen. Sen måste jag åka till Erikslund och Runes färger och lämna tillbaka tapetkatalogerna. Sen måste jag åka till IKEA och köpa en orkidé eller nå sånt till Patricia och Samme. Sen måste jag städa lite, för att det kommer en tant å kollar på lägenheten i kväll. Sen måste jag åka till Patricia i kväll. Sen måste jag sova.
Eller hur...det är inte många måsten som faktiskt innebär c-uppsatsarbete. Inte ett enda fatksikt!

Men vad gör man. Man vill ju inte tappa bort livet helt å hållet.

FAN..!

Aja...snart kommer nog Cathrine... Hoppas hon vill skjutsa mig till DBs jobb sen då. Annars spricker hela dagsplanen...

KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Ibland MÅSTE man bara fixa lite annat först ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback