Årets sista lista 2007


1. När gick du upp idag?
Första gången vid 11-tiden, sen blev jag så trött och gick och la mig och "vilade" gik upp vid 14:30, sen kanske :)
2. Diamanter eller pärlor?
Jag vill ha båda två :)
3. Senaste filmen du såg på bio?
Hm....ingen aning, Martina Haags debut kanske?
4. Favorit-TV- program?
City akuten
5. Vad åt du till frukost?
Vört limpa, julknäcke, med ost och kanel te :)
6. Vad är ditt andranamn?
Susanna
7. Din favoritmat?
En hel del olika, kyckling röd curry på spicy hot är en utav dom i alla fall..
8. Vilken mat gillar du inte?
Sill
9. Favoritchips?
Vill hellre ha ostbågar eller jordnötsringar. Men om det måste vara chips så whole grain- sour cream
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Vet inte. Just under julhelgen, så kanske Peter Jäbacks jag kommer hem igen till jul :)
11. Vilken bil kör du?
Golf
12. Favoritmacka?
Polarbröd, ciabatta och majsbröd
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med?
Falskhet
14. Vilka är dina favoritkläder?
vet inte?!
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand, Japan, Kina och USA NU!!!
16. Favoritklädmärke?
Vet inte...beror ju på kläderna inte på märket :)
17. Vart vill du dra dig tillbaka?
Där det är varmt och sen åka någon vecka per år till mycket snö :)
18. Favorittid på dagen?
Kvällen
19. Var är du född?
Västerås BB
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey (periodvis), konståkning
21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola, pepsi kan dö!
22. Fotboll eller ishockey?
Eh finns bara en ISHOCKEY, fotboll är en kärring sport!
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Inget utav det tror jag...
24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr och pedikyr :)
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej inte direkt, ska strax åka till brorsan och sambo/särbo och äta lite.
26. Vad ville du bli när du var liten?
Delfinskötare.
27. Bästa barndomsminnet?
När jag fick min första cykel av morfar, var inte en trejuling utan en riktig med stödjul, jag var liten och vågade inte ens cykla på den. Det var 10 mars och snön låg på marken ute. Jag gick från mars till våren med cykeln inne i lägenheten. VARJE kväll inte jag somnade.. Vågade inte cykla. Sen när våren kom cyklade jag jämt. Jag cyklade så att cykelnavet var helt jävla paj. Cykelhandlaren trodde inte det var möjligt. :)
28. Varit i Afrika?
Nej.
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Näe
30. Varit med om en bilolycka?
Njae...
31. Favoritdag i veckan?
Fredag
32. Favoritrestaurant?
Il primo kanske, men var grymt länge sen jag var där så jag får väl säga Varda
33. Favoritblommor?
Gerbera, tulpaner, rosor men det finns många. Det är finast med enkla oblandade buketter.
34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Spicy hot
35. Äger du en cykel?
Ja :)
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
ingen just nu
37. Läggdags?
efter 24 :)
38. Vad lyssnar du till just nu?
Pose (beror på vem som ropar)
39. Favorit färg
Svart, vitt, rosa, rött
40. Hur många tatueringar har du?
En

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback