oooh....folkets jubel

vad kul jag känner att det ska bli att träna i dag.. alldeless ensam också. Danne skulle dock med och simma under tiden. Men det hjälper ju inte mig direkt. Inget sällskap in bland tanterna på afron. FAN...

Becca är risig...hoppas hon kryar på sig :) C ville inte och har förmodligen förberedelser inför morgondagens resa...Hoppas ni får det bra :)

Nästa vecka, blir man väl också helt ensam förmodar jag... Tisdag- Box? Onsdag-Step? Torsdag-Afro?
ah..får se om det blir någonting utav dom över huvudtaget. Så jävla omotiverande att gå själv...Men desto ståltare lär man iof sig känna sig efteråt. Men hur kul är det ensam, utan någon att garva tillsammans med? Någon att skratta åt andra tillsammans med. Ja...ni förstår väl själv... DÖDENS tråk...

Jag och C var hos Camilla och Nova i dag... Lovely :) God mat hade C fixat också... *jag vill också ha*

Undra vad det blir för mat i kväll då... OFTA ORKA. Har ingen lust att ställa mig och laga mat efter träningen efter klockan 8.

I morgon ska jag jobba. Sååå pissdrygt. "fredagen den 8/12 kan jag jobba, dock längst till 19:30"
"Hej Emma, kan du jobba i morgon 13:45-20:18"   "Javisst kan jag det :) "
Johejru vad munter jagblev efter det. Kul... stängning. en fredag innan jul, närjag är ledig helgen...
Men men..endast för dom få pengarnas skull...


Ciao!

Nu drar jag å tränar bort min irritation, för nå skratt blir det ju inte under kvällen träning i alla fall :D
Men dagen har varit mysig i alla fall :)

EM♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback