Utmanad

Blev utmanad av Becca, Lina & Jennifer:

Skriv en önskelista med 7 önskningar. Motivera dem.
Det behöver inte vara materiella ting eller realistiska önskningar.
Utmana 7 bloggare att göra detsamma.

1. Ett välbetalt stimulerande jobb 100% 

2. En liten bäbis, vill ha flera stycken,men det räcker med en först :)
3. Lottovinst, vill slippa jobba när jag får barn nångång i framtiden...
4. Resa till thailand
5. Jag vill ha ett ganska stort fint hus, med stort kök och barum.
6. En jääääättefin överraskning
7. En väldresserad underbart okrävande mysig hund (det fick ju vara orealistiska önskningar okej )

Nu ska jag utmana 7 bloggare på denna utmaning :

Eftersom alla jag vet redan har blivit utmanade...så säger jag till vem som helst får gärna utmana mig... Skriv i kommentaren och berätta om ni väljer att bli utmanade. Har ni ingen blogg, men vill utmana....skriv svaren i kommentarer.  (ingen kommer förmodligen svara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback