vad var det jag sa...

ja..precis som jag sa blev det. Allting var inte klart förens vid 3, då åkte vi ner på stan. Men vi hade ju inte ätit annat än frukost så vi var tvugna att äta. Så..ja vi kollade in väskan som står på min önskelista. Sen åt vi, för stan borde väl ha öppet längre än 16 under julen. NEJ inte västerås inte.JÄVLA SKIT. så nej...det blev ingenting med den mysiga stan-trippen. Precis vad jag sa innan. Allt sket sig.

"Vadå, varför är du sur?"
"Näe det är inget... ville bara ha det lite mysigt på stan och hitta lite jul feeling, men det sket sig ju"

ja så var det sura miner till å från hela kvällen. Vi hyrde nya Beck och Ocean thirteen (eller vad den heter) Kollade på OCean thirteen och jag toksomnade.

Nu ska vi se Beck, får se om det går bättre...


EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback