Dagarna som gått

Har inte skrivit på ett tag.

Onsdag
Som sagt. Dagen för alla par. Jag och DB var på tusen & en natt och åt två rätters middag. Hoummus & libanesisk sallad med pitabröd till förrät. Grillad mälargös, sjötunga & lax med potatisgratäng/klyftpotatis med två sorters såser till. GOTT GOTT. men vi lämnade mer än hälften av all fisk. Det var så himla mycket mat.... Efter middagen gick vi till Varda för en UNDERBAR vodka lime.  Sen tog vi bussen hem.
Hela kvällen var jätte mysig. Vi pratade framtid, jobba, ny bostad. Lån, pengar ja vi pratade till o med familj. Men inge allvarligt dock...

Torsdag
Ingenting i skolan, utan jag tillbringade dagen hemma tillsammans med dammsugaren. Dammsög hela lägenheten det tog över två timmar. *jobbigt* På kvällen var jag med Becca och fikade, mycket trevligt. Såg dock en idiot och hennes två kompisar. Aja... det är hon som går miste om någonting inte jag.

Fredag
Hemma under dagen och tvättade en massa tvätt. Morfar kom hit och jag klippte honom. Det gick bra det =)
På kvällen kom Hagge hit och åt tacos med oss. GOTT! Sen kom Rebecca hit Å vi sjöng sing star. Sen kom det idioter å klankade ner på våran underhållning. Så vi la av. Men efter ett tag blev idioterna nerröstade av DB och Hagge. Så vi körde sing star igen =) Det blev sent. Folk gick hem vid 02:30 Men jag och DB pratade till kl 6.. oops jag som skulle jobba dagen efter. Men det var det värt. Jag bev så rörd av DBs ord. Så fint. Fan vad jag älskar honom!

Lördag
Började jobba på Aroslund 13:45.  Det var jag och Tone som jobbade själva. Det gick jätte bra. Dock var det lite körigt när jag skulle ha rast. Å folk kom å plingade på deli-klockan heeela tiden. Men det löste sig till slut.
Slutade 20:30. Kastade mig in i bilen, åkte hem, duschade, sminkade mig och fixade håret. Sen kastade jag mig i bilen igen och åkte till Larsa och Nanna, där DB var och förfestade för fullt. Vi hamnade till slut på Blue Moon. Mimmi la en Pizza utanför, men sen så HAHA....
Där inne såg jag en jobbar kompis. Hon stog inne på toaletten, omringad av två vakter och en anställd.  Hon hade spytt ner HELA damtoaletts området. FYFY. Så stog hon år skrek å sluddrade så man knappt hörde "Aah men va kochtr dde åh ta taxchi hema å tokra upp dåh?" Haha...fyfan . HON VAR SÅ JÄVLA JÄVLA PACKAD. Så träffade jag en annan jobbar kompis. Å hon berättade att hon var där jämt och alltid var helt jävla aspackad. Å att det var gäng tanter från jobbet som alltid var ute och som alltid blev asfulla.
Fyfan, vad patetiskt....

Söndag
I morse sov jag till 11:30. Helt slut efter hela helgens bravader. DB kom in och väckte mig när han hade fixat frukost  =). Vid 13:22 tog jag bussen till stationen, bytte till buss 14 och åkte till Råby å hämtade bilen. Sen åkte jag hem hit och hämtade DB, körde honom till gymmet och åkte själv ut till Hälla. Skulle hitta en present till Stoffe som fyller år idag, men har kalas i morgon. Men det blev en dyr present. hittade nämligen ingenting till Stoffe, men en tjock vinterjacka åt mig för 800:- Haha...så det kan bli.
 
Nu ska jag pussas och sen sova!
God Natt!

EM♥


Kommentarer
Postat av: Linas Mamma

Vaddå Aroslund?? Vad hände med superstället IKEA????
Kul att du fått annat jobb eller kanske ytterligare ett jobb!!
Ja, det var inte de trevliga grannarna rakt över gatan som klagade!! Vad är det för tråkmånsar i huset?!!? Va!!? De var säkert sura för att de inte var inbjudna, ha? Nu ska jag hämta LIna.
Ha det bra, Emma-gumman! / Lena : )

2007-02-22 @ 17:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback