Helgens bravader

Fredag:
På eftermiddagen träffade jag brorsan på stan för en fika och hämtning av  bensin kortet.
Sen kom DB ner och han handlade en del kläder på MQ, sen åkte vi till hans frisör och medans han klippte sig så åkte jag o handlade matsäck till lördagens utflykt.
Under hela dagen hade jag seriösa kramper i magen. Kändes som att nån körde in en kniv och vred om hela kvällen. Vette fan vad det är för något. Hade så några dagar förra veckan också. Vet inte...

Lördag:
Fortfarande kramper och ont i hela magområdet.
snowboard för hela slanten i går. Gick upp utan å klaga 06:15. Fixade matsäcken och frukost. Packade bilen och styrde iväg för att plocka upp Molle.
Hela dagen har varit helt underbar, trots krämpor och träningsvärk. Vi åkte som bara den hela dagen, förutom lunchpausen. Db var hur duktig som helst. Han hade ju trots allt bara stått på snowboarden under en period förut. Han var helt enkelt grym för att vara så pass mycket nybörjare som han ändå är.
Vi kom hem vid sju tiden, efter att ha släppt av Molle och hämtade Spicy Hot. GOTT =)
Det var ju melodifestiveln del 1 så självklart bänkade jag mig framför tv´n.. men somnade under Uno Svenningssons låt. Sen vaknade jag och såg på slutröstningen. Ville ju faktiskt att "simon & Garfunkel" låten skulel gå direkt till final. Och så klart Tommy Nilsson, the one and only =)
Men nej..självklart blev det ju ANNA BOOK?!?! Fyfy....´kändes liksom lite..hm.. nae.... inte bra i alla fall.


Söndag:
I dag vaknade vi 08.50 och ansträngde oss för att kunna resa oss upp ur sängen med krämpor och träningsvärk. Sen åt vi frukost. Åkte en sväng ut till Hälla för att kolla på sova butiken. Å vi hittade en super skön säng. Hästens var den som var skönast faktiskt...
Men jag vet inte, det kostar ju en hel del. Får se. Tyvärr så höjer dom priserna I MORGON! Den sängen vi vill ha höjer dom med 1000:- fan det är ju ändå ganska mycket...

Nu är vi i hökåsen och har precis fikat med smörgås och kaffe...

Ska väl åka härifrån så småningom.
I morgon är det skola igen som vanligt....

Nu är vi hemma. DB sitter inne i sin data/musik skrubb och jag är här ute. Det är tråkigt söndag som vanligt. Hatar fan söndagar.  Tror aldrig att jag har haft en riktigt bra söndag någonsin. Min mamma dog på en söndag också...så nej... ABSOLUT ingen bra dag. Nästan så att måndagar är bättre.

Orkar inte bry mig...så...

CIAO :)

EM♥


Kommentarer
Postat av: Lina

söndagar ÄR skit. måndagar är fan bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback