Less =/

Jag går igenom små rum
och alla speglar de
olika sidor av samma sak
Jag går igenom små rum i mig

Jag har en underlig dröm
där jag får träffa en flicka
som vet nästan allt om mig
och hon berättar så vist om mig

Ref: Om allt som jag visste men inte kunde
Om allt som jag gjorde men aldrig fick förlåta
Om allt som jag tänkt men inte förstått
och allt som jag fått som jag slarvat bort

Jag går igenom mig själv
jag går igenom
de olika sidor som bor i mig
och alla har de en färg, ett namn

Jag har en ovanlig vän
som kan berätta om ting
som hör samman på flera sätt
och jag vill lära mig allt om sånt

Jag får veta sanningen om sånt som inte finns
Jag får möta människor som bara blir symboler
Jag får höra läran om allt det som aldrig hänt
Jag får möta flickan som är jag, som inte finns
men som vet allt om allt


Jag går igenom små rum
och alla spelgar de
olika sidor av samma sak
Jag går igenom små rum, små rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback