Smothie =)



Kvällen har jag tillbringat med denna smothie. Hallon, banan, honung och vaniljyoghurt. Gott =)


Livet är sådär... Är sjuk, känner mig stressad över det mesta, men orkar inte ta tag i någonting. Ville börja simma å träna ordentligt, men när man äntligen hade lyckats motivera sig själv..så blir man sjuk så det  bara är och glömma.
I dag var det meningen att jag skulle sova ut..lääänge för att sömn är bästa botemedlet om man är sjuk. Sen skulle jag gå upp o bara ta det lugnt. Heeeel dan.
Jag gick upp 06:15, duschade och skjutsade DB till jobbet. Tog sen en frukost på Mc Donalds ÄCKLIGT!
Sen åkte jag till högskoleparkeringen och parkerade bilen. För 08:15 hade jag tid för cellprovstagning hos Kvinnoläkarna. Skit trött å asrisig kliver jag in där, å vem träffar man där. Hm... jo... En gammal avdankad släkting. Mammas kusin. FAN VAD PINSAMT! Hon jobbade tydligen som sekreterare där, så henne lär man ju fortsätta stöta på VARJE gång man går dit =(
Undra vad hon hade för tankar.. "Aha...vad gör hon här, tänk om hon har en farlig könssjukdom, eller tänk om hon är GRAVID, eller ska hon bara ha P-piller, men har hon pojkvän?!? eller har hon tillfälliga relationer...FYFY.. inge kul å stöta på sånt folk där ju...


Nej nu blir det shlager special Jeopardy =)


Prosit

EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback