Aj som fan!

Satt i soffan alldeless nyss, så skulle jag vänta mig om å kolla vad Kitty gjorde.. Så säger jag till honom "vad gör du Kitty" Då hoppar han rakt emot mig, vilket min reaktion då blir att jag ryggar tillbaka snabbt, eftersom han hoppar emot mitt ansikte. Så jag slår i hela jävla skallen i "snedtaks-skarven" eller vad man ska kalla det ovanför soffan. Å fyfan..tårarna bara sprutade..gjorde så jävla ont. Trodde jag kulle sprängas. Var till o med tvungen å gå in till DB å får lite tröst å så han kunde kolla om det blev nå jack... Men han såg inge. Men han blev lite förskräckt när jag kom in med tårarna strömmandes nerför kinderna.
Fyfan...VAD ONT!
Det dunkar fortfarande... AJAJAJ


EM♥





Kommentarer
Postat av: Lina

*blåååååååsaaaa*

Postat av: emmasusanna

Tack Lina...Det gör fortfarande ont :(

2007-01-22 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback