Från Padda till Prins? Kanske?

 Denhar inget avgasrör nu =)


I dag har jag varit hos min favorit. Världens bästa Roland. Han har beställt en ny bakre ljuddämpare åt mig. Jag ska bara punga upp med 1100:- Det är egentligen den summan Danne hade hittat hela ljuddämparen för på BILTEMA, men då får man ju kvalité därefter också.
Sen så pratade vi om omlackering på min lilla padda =) Paddan komme rnog få gå i graven och bli nå annat istället då jag formodligen kommer ändra färg på den helt och hållet. Just nu i skrivande stund har jag inte funderat på slutgiltig färg, men även om jag hade det så avslöjar jag ingenting förns allting är genomfört. Blir kanske i februari eller nått sånt.

Så nu åker jag omkring i en kamoflerat 850 utan avgasrör =) Hehe...Kanske ska ta mig en raggar runda på stationen och burna med dom stora pojkarna i kväll ;)

EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback