DÖDA?

Hur gör man när man verkligen känner för att döda någon?  Man kan ju liksom inte göra det direkt.
Allting skiter sig totalt i dag.. JÄVLA SKIT DAG jag skulle hinna med så jävla mycket i dag, så hälften vore nog. Men som vanligt så ska ALLTING jävlas.
Jag hade hoppats på att få bilen under dagen i dag, men det verkar det ju inte som att jag kommer få.

Med bilen skulle jag ha åkt och köpt dammsugarpåsar så att jag kan dammsuga i morgon.  Jag skulle ha åkt till Ikea och köpt golv. men det kan jag inte heller göra eftersom jag ALDRIG får min bil. Jag skulle ner på stan och köpa det sista inför resan. JAG HAR INGEN BIL.
Jag tänkte börja packa, men min resväska ligger verkligen längst in i förrådet....så DB får hjälpa mig att få fram den.

Och tillråga på allt så spöregnar det ute nu. Så OM Roland skulle (vilket han inte kommer göra) ringa upp mig (för jag ringde nyss å då sa han bara jag ringer dig)  så skulle jag vägra gå till branthovda och hämta bilen. FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback