LISTA!

Fyra jobb jag haft: 
1.
Fastighetskötare på ett föredetta, RUTTET företag.
2. Kassabiträde på IKEA
3. Kassabiträda på ICA Aroslund
4. 

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.
Dirty Dancing
2. Grease
3. Vinterviken
4. Efter bröllopet 
BONUS: Göta kanal 2

Fyra ställen jag bott på:
1.
Västerås
2. Kungälv
3. Älvdalen
4. Några helger till å från under uppväxten i Vingåker och Katrineholm hos "Pappa".

Tv-program jag "älskar"att titta på:
1.
City Akuten
2. Gilmore Girls
3. Roomservice
4. Lyxfällan

Fyra platser jag har semestrat på:
1.
USA med världens bästa mamma
2. Kroatien med DB
3. Spanien massa gånger
4. GRÄSÖ (fantastiska Gräsö där Lina "fejkade" sig sjuk :) för att komma hem till MUPPEN!)

Webbsidor jag besöker dagligen:
1.
Bloggar
2. hotmail.com
3. Bilddagboken.se
4. VLT

Fyra favorit-maträtter:
1.
GRILLAT
2. Kyckling med röd curry (Spicy hot)
3. Lasagne
4. Färska räkor

Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:
1.
Hos mamma:(
2. I USA
3. På Cypern med DB, Nanna & Larsa (here we come!)
4. I thailand


Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill bara påpeka att det var efter helvetesveckan på gräsö, i leksand, som jag var sjuk :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback