SUCK

nej det var uppenbarligen inte hans bil... RIngde och kollade var han var... Han hade nyss klivit av båten nere vid hamnen (har varit å jobbat på nå ö). Så skulle han förbi hammarby.... Så han skulle inte vara hemma än på  minst en halvtimme..  SUCK

Aja...då är det väl bara för mig att grabba dammsugaren å fixa maten å göra allting annat samtidigt då. För jag har ju absolut ingenting annat som måste fixas. Jag har inte en C-uppsats som skiter sig totalt.... som jag borde arbeta med i stället.. Nej men det gör jag nån annan gång.. För nu ska det dammsugas...

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

drygt!!! ville nån av dom där ha lägenheten då?

Postat av: emmasusanna

vet inte...båda tror jag. Å kärringen som kom först. Hade med sig sin kärring till kompis. Sååååå dryyyga. Fyfan kompisen bah "Ah men jag kollar mer på andra grejer som lister och element" man bah är du dum i hvudet eller det är en hyreslägenhet idiot!
HAHA

2007-05-09 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback