Fars-dag prat på msn... syskon emellan


Emil säger:

Hörde att du var hos morfar idag. Har du pratat med papap idag också eller?


Emma säger:

NÄE:..idiot..


Emma säger:

orkar inte med han...


Emma säger:

du ska få se vad han skrev i senaste mailet..


Emil säger:

ok vad är det nu då?


Emma säger:

näe precis som vanligt skulle jag välsäga...


(här bifogade jag mailet som jag skrivit i inlägget nedan)


Emma säger:

"Ja, jag vet att jag är dålig på att höra av mig men så är det."

FAN jävla skitstövel!


Emil säger:

Jo visst. men hur bra har vi varit på att höra av oss då?


Emil säger:

Men jo jag tycker han kunde höra av sig mer han också


Emma säger:

Jag har skickat mail...VARJE gång...först.... det senaste året..


Emma säger:

så ...jag kan ju säga att det är jag som hör av mig åfråga om läget...inte han...


Emil säger:

ok det är ju bra det.


Emma säger:

enda gången han hörde av sig först var när han skrev att dom gift sig och tre dagar efter min födelsedag...


Emma säger:

Så jävla less på hans beteende...det finns fan ingen jävla ursäkt..


Emma säger:

den dagen jag får barn...kan han glömma att han blir "morfar" till mina barn...fan..


Emil säger:

Jo det förstår jag


Emma säger:

vafan..har han för ursäkt liksom...mer än att han har NOLL intresse för oss över huvudtaget....


Emil säger:

Det vet jag inte. Men han har väl alltid varit så oavsett vem det gäller


Emma säger:

näe...han bryr sig minst ommig kan jag ju säga...


Emil säger:

ok vadå då? Jag pratade med honom idag för att jag ringde sen ringde han tillbaka lite senare just för att fråga om jag hade möjlighet att vara med och äta middag


Emma säger:

okej...


Emma säger:

vad föresloghan då?


Emil säger:

Jag sa ju att jag inte kunde före jul. och då är han ju i indien


Emma säger:

ah...mmh...sa jag också...


Emma säger:

njae...alltså det har ju alltid varit så... att jag har mailat, å ringt å haft mig.. medans du inte alls har gjort det (inget ont mot dig..) å ändå så har han vänt sig mer mot dig...

Jag mailar...å han svarar till dig för att han tror att det är du som skickar mailet... ah alltså..


Emil säger:

ok så menar du


Emma säger:

men förmodligen så...han har ju levt längre tid med dig.. så han kanske inte känner någonting för mig...var ju ändå bara 4 när vi flyttade...


Emil säger:

jag vet inte men det kan ju vara en teroi ja


Emma säger:

ja annars vette fan...han har ju liksom NOLL intresse förmig...har liksom ingenting att prata med varandra om heller...dom få gångerna man pratar med honom i telefon...


Emil säger:

Det har ju inte jag heller i och för sig. jag pratade med honom i 10 minuter idag och då har jag inte pratat med honom på ett år.


Emma säger:

eh..ah...fast jag har nog inte pratat 10minuter i telefonen med honom någongång över huvud taget...


Emma säger:

sisst jag pratade med honom i telefon var nog när mamma dog...


Emma säger:

så...när jag är fan less påhonom...


Emma säger:

men självklart ska han komma hitå bjuda oss på GRATIS middag..LÄTT...sen kan han dra..HAHAHA



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback