Hemmafru - UPPDATERAT!

Vaknade vid 9. Gick upp och åt frukost. Kollade lite på program inspelade från igår. Sen plockade jag upp hälften av min tvätt och diskade. Sen gick jag ner till affären och postade alla sålda tradera grejer. Hoppas bara att glasen håller ända hem till köparen *håller tummarna*.

Pratade lite med Emil på msn innan jag började baka bröd. Det var fler korns bröd-mix. Som man tilssäter vatten och gäst. Medans det gäste första gången (30min) kokade jag kyckling soppa som vi ska äta i kväll, efter träningen. När soppan var "klar" för att ställas åt sidan till ikväll, bakade jag ut brödet och nu gäser det igen.
Ska gå och ställa in första plåten med kuvert bröd i ugnen nu, Sen är det dags för den stora formen...
Har hunnit med att äta en bit taco paj från i tisdags också. Fortfarande gott :)

Ugnen kallar..

Bilder kommer senare... vid uppdateringen...


Uppdatering...

image153
Dagens brödbakning. En "limpa" och några kuvertbröd.

Blir kuvertbröd till kycklingsoppan efter träningen i kväll :)


Rosor har jag köpt till min älskling också...

Nu ska jag packa in och frysa brödet, sen ska jag chilla lite tills det är dags för kvällens träning.
I kväll blir det både jag o Becca och C och hennes granne på AFRON ska bli kul :D

DB, M och den andra hälften av grannarna ska simma medans tanterna dansar regn dans :)


Kommentarer
Postat av: Guinevere

Ja, det är ju bara sååå drygt. Usch vad jag var off igår - men idag är det en bättre dag. Kanske beror på vädret :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback