IKEA i all ära :)

12-20:18 kan alla som hatar mig låta bli att åka till IKEA, men röra sig fritt vart som helst annars.För då befinner jag mig på jobbet. FYFAN vad dödens...haha blir trött i benen bara av tanken på 8 timmars jobb. Ståendes i kassan.

Vaknade kl 9 av klockan. DB skulle ta cykeln till skolan i dag, eftersom jag skulletill jobbet och jag kunde dessutom  åka och simma innan jobbet. Men när jag vaknade var jag totalt totalt PAJ... natten har varit totalt värdelös. Somnade inte förens mellan 01:00-01:30.. strax efter kl 02:00 får DB nog och tänder lampan, grejar med väckarklockan. drar upp rullgardinen, öppnar fönstret WHAT?!?  Det slår i elementen, kanske behöver luftas. Så det var det som lät... bong bong bong bong bong bong bong bong bong bong bong bong bong.. ja ni fattar...

Sen hade jag skitsvårt att somna efter det. När jag väl somnade så sov jag skit dåligt och oroligt...
Så i dag blev ingen simning. Blir kanske i morgon om jag inte jobbar nå i morgon... Eller om jag börjar sent..


Nej nu drar jag... ska fixa nån matlåda också..

CIAO!

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

inga bilder från partyt? :P jag kunde inte heller somna igår. men som tur är jag ledig idag iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback