Lördag 24/11En månad till julafton

I dag har vi fixat och donat. DB´s pappa kom hit vid 11-tiden. Han cyklade hit.  Dom har fixat  bänkskivan. Sågat till den och sågat hål för diskhon och så.

Jag åkte till Hökåsen och fixade en grej...

Sen åkte jag och storhandlade..

Sen kollade jag på sista delen av predikanten med Niklas :D
Sen gick jag och hjälpte DB och tätade bänkskivan med tätningsmassa. Kommer bli så fint. Nu måste vi dock köpa en svart eller röd vattenkokare. Vi har dock inte bestämt oss för om vi ska köra på svart eller rött. VI får kolla runt innan vi gör det...

Sen lagade jag mat medans DB låg i badet. Det blev kyckling filé marinerad med honung och vitlök, i ugnen.Potatis kroketter, sallad med romansallad, ruccola och vitkål och tzatsiki. Det var så gott :D

Nu sitter jag och smälter maten och inväntar hur lördagen slutar :)


KRAM
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback