MAIL

Har nyss skickat ett ganska otrevligt mail till en person som jag trodde betydde någonting för oss...
Kanske larvigt..men just nu i skrivandets stund så är jag jävligt irriterad påtvå personer i mitt liv... och han är en utav dom...!!!!!



"Alltså...
vad håller du på med?

Emil försöker ringa dig flera gånger per dag. Varför ärdet så svårt att svara i telefon.?
Vad är det du flyr i från mer än 11.000:-???

Du har gjort oss så jävla illa...
å fine att du inte mår bra..  Men vem fan gör det hela tiden?

Vi behöver verkligen ha pengarna nu. Och nu fungerar ingen avbetalning..

Jag har ingen inkomst över huvud taget..eftersom jag befinner mig mellan skola och jobb...och Emil är student på gotland. och har inga pengar.

Vad jag vet så har du jobbat...
OCH du åker till Kosovo...om du inte redan har dragit.
Men det finns dator där bort också så det är bara att föra över pengarna..
Vi vill ha pengarna innan du åker till Kosovo.


konto nr XXXXXXXXX

Emils mobil nr: XXXXXXXXXX

Ursäkt för mitt otrevliga mail...Men vi är så himla besvikna och numera jävligt irriterade. trodde verkligen inte att jag skulle behöva bli så här besviken på DIG av alla människor...  Klart att livet är jobbigt... men jag kan lova dig att det inte varit någon dans på rosor för oss heller...


Hoppas att pengarna finns hos oss innan jul. Jag vill gärna ha råd med julklappar till min "familj"

Emma (Emil)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback