Trött

I dag är jag trött...

Jobbade till 20:18 i går kväll, kom hem åt mat, kollade på city akuten, tog ett bad, fixade med tradera och sen gick jag o la mig. Men jag hade svårt att somna..

Väcktes av DB 07:40,eftersom jag lovat att skjutsa honom...
Skjutsade DB till skolan, åkte och handlade lite färskt bröd, hem och åt frukost...
Sen skulle jag ju inte gå å lägga mig någonting.Men helt slut var jag ju, så det blev en timmas vilande med katten. 

Nu ska jag iväg å handla.
Fixa emballage till det som jag har sålt på tradera.
Gå till ica och kolla vad frakten kostar för varje paket.
Maila alla köparna från tradera om kostnad och så.
Diska


Så ser min dag ut.. Vad har ni för er i dag?

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

värmer upp inför jobbnatten. haha.

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-06 @ 15:38:51
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback