Ser fram emot efter kl 17...

Dålig natt. Vaknat ett antal gånger och legat och vridigt mig där emellan...

Trött å jag fryser...

Men nu ska jag snart åka i väg till jobbet.. Moffa kommer och hämtar mig å skjutsar mig :)

Blev jobb i morgon också, så ingen step-up för mig i morgon :(

Skönt att få in liiiite mer pengar i alla fall :)

Igår kom Cathrine och åt Kyckling wook hos oss. Så trevligt så, å fina blommor hade hon med sig också :)

Ikväll ska vi till hökåsen o äta middag... NICE :D

Have a nice day everyone!


EM♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte bli sjuk till helgen gumman !
KRAM C

2007-10-30 @ 21:49:00
Postat av: Anonym

PS: Maten var super god ! TACK

2007-10-30 @ 21:50:06
Postat av: emmasusanna

Varsegod för maten :D
Ska försöka att inte bli sjuk. Känns lugnt just nu i alla fall :D

2007-10-30 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback