Lista... igen... UPPDATERAD!

Glömde tydligen fylla i en del i listan... som handlade om platser man besökt... Gör ett nytt försök....


♣ Senaste person som....
- sov i din säng? Men vi sover alltid i VÅRAN säng (DB)
- såg dig gråta? DB antar jag
- fick dig att gråta? DB kanske
- du gick på bio med? DB
- du gick på stan med? Becca
- skickade ett e-mail till dig? Becca

♣ Senaste...
- låt du hörde? Let me love you - Johan Becker
- film du såg? Nummer två ur Bourne serien, kommer dock inte ihåg vad den heter.
- mat du åt? Mannagrynsgröt -Jag orkade inte laga avancerad mat OKEJ!  (ännu mindre handla)
- drog du knarkade? Mineralvatten och kaffe (dock inte i kombination)

♣ Har du någonsin....
- förnekat förintelsen? Öööh nej varför ska jag det?
- följt Skilda världar? Ja  självklart :)
- snott någons mobiltelefon? Nej
- varit medvetslös? Nej
- gjort nåt riktigt dumt? Förmodligen
- gjort nåt du verkligen ångrar? Ja
- blivit full på ett släktkalas? Njae, eller jo på ett bröllop :) HAHA bästa fyllan och festen EVER! eller hur maria och DB?
- varit full i skolan? Under studentveckan blev det väl typ så under utklädnads showen.
- blivit portad från en krog? Aldrig
- slagit sönder en tv? Nej vafan!
- önskat att du var det motsatta könet? Ja faktiskt

- fått barn? Nej tyvärr inte ännu
- överdoserat? Skulle väl vara minrelvatten i så fall...
- åkt ambulans? Nej
- gjort nåt riktigt olagligt? Kört för fort och kletat tandrkräm på en spegel på en offentlig kamping. (Pinkis var lika delaktig, så det så!, fast hon ville dessutom SNO duschdraperiet också, ännu värre :)   )
- torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Nejje!
- blivit polisanmäld? Näe, bara hotat av en morsa en gång (nej inte min mamma så klart!)

- skämts över dina föräldrar? Ja det har man väl, någon gång...Hade gärna fortsatt skämmas över mamma :(
- skämts över din kompis? Jahaadå...
- skämts över dig själv? Jajamensan det med...
- ätit från en papperskorg? NEJvad ska det vara bra för?
- Sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja :D
- Bråkat med ditt husdjur? Japp, senast för nån timme sen. Teddy fick inte ligga i mitt ansikte när jag låg och vilade, så jag la honom bakom huvudet i stället. Då blev han skit sur och högg tag i armen skithårt och vägrade släppa... DÅ blev jag förbannad och skällde på honom, då bet han mig igen.. ÄNNU hårdare för han blev skit sur.. Då kasta jag ner honom från sängen ! Kattjävel!

- Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej..
- Varit i Norge? JA!
- Varit i Finland? JA
- Varit i USA? JA
- Varit i Kina? Nej tyvärr inte                                     UPPDATERING!!!
- Varit i Tyskland? Nej

♣ De senaste 48 timmarna har du....
- gråtit? Ja
- köpt någonting? Ost, smör, bröd, mjölk, creamfraich, matl.grädde, tomatpure, ketchup, juice.
- varit sjuk? Njae...känner mig liiite så där krasslig i bakgrunden.. ahha :)
- sjungit? Ja självklart!
- sagt "Jag Älskar Dig"? Ja
- velat säga till några att du älskar dem? Ja
- träffat någon ny? Nej...   Becca, hon hos frissan räknas INTE!     :)
- saknat någon? JA så klart! Kommer jag göra tills jag dör...
- kramat någon? Ja DB

♣ Jag har....
- Digitalkamera? Ja, digital-system
- Telefon på rummet? Bärbar hemtelefon och mobieln
- Egen dator?  Ja en laptop och en stationär
- Könssjukdom? Nej tack o lov!
- Husdjur? TEDDAN :)
- Bra kompisar? Ja några stycken

Kommentarer
Postat av: Becca

Fan då trodde hon räknads ;) Men va fan du är ju inte bättre själv.. har du inte varit i USA kanske VA VA VA ;) *thihi*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback