MAMMA

I  dag är det ett år sedan världens bästa mamma lämnade oss.  Jag har haft fullt upp hela dagen så därför har det flytit på bra. stressade som en tok från Kohlswa. Kom innanför dörren här hemma 17:09. 17:20 skulle Svärmor och svärfar komma och plocka upp oss. På den tiden skulle jag hinna byta om och duscha och klippa och binda två buketter med rosor. En till mamma och en till Cathrine.

Det hanns liksom inte med... så svärmor och svärfar fick komma upp och vänta medans jag sprang omkring och fixade allt.
Höll på att börja gråta bara av ren stress (plus att det var en sån dag för övrigt)...

Nu är jag heeelt slut.


ÄLSKAR VÄRLDENS bästa mamma...
Den dagen jag själv blir mamma, kommer jag inte ens själv vara i närheten av att vara en sådan underbar mamma. Och nej det säger jag inte bara för att hon inte finns längre...  HON ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!


Det känns helt aburt att det faktiskt har gått ett helt år... Att det var ett år sedan  som vi kom hem helt slut till hökåsen och bara grät. Båda jag och DB..Usch...


KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: Becca

*krama om*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback