Englas ljus

image244




Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Va fint med ljusen, vi tände också ljus för Engla ikväll...

Jo, ikväll blev det jag som fick laga laxen! Robert är väl inte heller någon storätare av fisk, så jag lagade faktist bara åt mig själv:P Varför ge han dyr mat när han inte uppskattar det?:P
Blev bara i stekpannan med potatismos och en sås gjord på turkisk youghurt med olika kryddor. Men måste säga att de ni skulle äta lät som värsta restaurangmaten!! Hoppas den blev lika god som det lät:)

Postat av: Malin Lj

Allt är bara bra med oss:) Idag fick vi dessutom soffa:D Och sommaren kommer Robert tillbringa i V-ås som du kanske har sett så vi går bara omkring här hemma och är jätte glada! Praktiken rullar på och jag är på bakt. lab nu. Tredje veckan av 8. Men man blir ganska trött av att "jobba" heltid plus ha skolarbete...längtar redan till helgen... Hur är det med dig annars? går skolan bra?

2008-04-15 @ 23:39:38
URL: http://malinlj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback