intervju hos Ingvar :)

På fredag ska jag på arbetsintervju :) Så snälla håll tummarna nu. Jag blev faktiskt förvånad över att dom ringde och ville ha mig till en intervju. Det känns ju i alla fall lite bra. Jag tror dock att jag inte kommer få jobbet för att det förmodligen är flera som sökt som har haft chans att visa sig mer ambisiös på den avdelningen under extra och deltidsjobb. Men det skulle underlätta mitt liv hur mycket som helst. Men får se. Det är ju alltid någonting att få komma på intervju :)

Jag har precis diskat och ätit lunch och ska strac duscha. Becca kommer efter praktiken så cyklar vi ner på stan och dricker en kaffe eller någontng. Så cyklar jag hem sen och förösker göra någon nytta med uppsatsen. Det gick okej på handledarmötet i går i alla fall...

Ciao!

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaart då????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback