Ledsen och ARG!

Jag sitter och kollar på insider. Och jag har till och med fällt en tår till INSIDER. Det handlar om en kille, där mamman trodde att han hade någon form av läs och skrivsvårigheter. Han fick gå till en psykolog för att få en diagnos. LILLEMOR PAULSEN som hans idiotiska psykolog hette gav honom diagnosen utvecklingsstörd. VA?
Samma dag skrevs han in på särskolan. Han gick i skolan tillsammans med barn med svåra utvecklingsstörningar. Kille blir totalt deprimerad och innåtvänd. Efter två år får han göra en ny psykisk undersökning. Den visar att det inte finns ett enda fel på killen. Han är fullt NORMAL.

Insider ringer upp LILLEMOR PAULSEN, hon befinner sig i spanien. Hon säger att hans förbättrade resultat beror på att dom har gjort testerna för tätt inpå, så han har fått ett "övningsresultat" eller vad hon kallade det. Hon menade på att hennes diagnos fortfarande stämde, hon hade inte gjort nå fel. Han är fortfarande utvecklingsstörd. Hans resultat har bra blivit bättre för att han har fått göra testerna för tätt. Det var 2 år mellan undersökningarna säger insiders reporter som pratar med henne på telefon. "Det tror jag inte på" svarar kärringen då.

VILKEN JÄVLA IDIOT! Alexander säger att om jag kunde leva om mitt liv skulle jag göra det. Stackars kille. Han kommer ju alltid ha med i sina register att han har gått på särskolan. Han ligger efter i skolan. han går nu i årskurs 9 och har inte förens i årskurs 7 fått börja läsa engelska. Så han ligger efter. Hans högsta önskan och mål är att få börja på bygg-programmet på gymnasiet. Jag blir alldeless ledsen och framför allt FÖRBANNAD.
hur kan detta få hända?

citat Lillemor Paulsen:
"Vad som hänt är att AH har förbättrat sina resultat pågrund utav att han kommer ihåg frågorna..."


Aschberg är grymmaste grymmast!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är hemskt när man lägger sitt liv i någon annans händer och blir så förådd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback