Lördag

Nu har jag avverkat en dag på IKEA västerås *wihooo* bara morgondagen kvar för denna gång.

Nu har vi (läsa Daniel) bjudit in oss själva på middag i hökåsen hos svärmor och svärfar. Gubbsen bastar och jag o mamsen har fixat mat. Eller det var väl också att ta i kanske. Svärmor har fixat mat och jag har rensat jordgubbarna. Nu ska vi snart äta lasagne och sen jordgubbar med glass till efterätt :)
Värsta mysigt..

Igår var jag och Daniel på sigurdsgatan 25 på 70-talskbäll, men det var ganska lite folk där när vi kom. typ inga alls nästan. men senare kom det några till. Vi satt och drack drinkar m.m och pratade massor. Vi pratade om barnnamn som vi gillar :) Vi är inte helt oense och vi kom med olika förslag. Värsta mysigt. OCH NEJ JAG ÄR INTE GRAVID nu heller. Men man kan alltid prata om framtiden...

C****** J*** F**** :)

Nej nu serveras maten så jag ska kila..

Hoppas alla har en bra lördagkväll och PIA du lyckades :) *haha*

Evelina, hoppas du och Fredrik får sova skönt i kväll, vad har ni valt för madrasser?

KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: evelina

hihi var du med på ikea idag? ännu en sak vi gör likadant =)
vi valde sultan svaneholm till mig, sultan svanebo till fredrik och sultan tuvebo som bäddmadrass. tror de heter så iaf haha =)

vad har ni pratat om för barnsnamn? *nyfiken*

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback