Måndag

Nu har jag varit vaken ett tag. Men det var segt att kliva upp i morse. Känner mig en aningens hängig, inge speciellt. men lite på nå sätt *haha* har ju jobbat i helgen, då brukar jag känna mig sliten. Men nu är jag även lite hängig. jaja får väl se vad det leder till...

Har precis diskat ett BERG med disk. FREDAG, LÖRDAG och SÖNDAGENS disk. Blir lite smått irriterad över att MR inte har gjort någonting hemma under hela helgen. Han gjorde pannbiff i torsdags. Sen har han kanske diskat en gång sen dess, det är allt. Okej jag har inte klagat heller, men varför ska jag behöva göra det? jag har jobbat i helgen, kommit hem och ställt mig och lagat mat direkt. I dag ställde jag mig och diskade berget med disk. Sängen skulle behöva ha rena lakan, badrummet skulle behöva skuras, disken skulle behöva plockas undan, Tvätten skulle behövas tas reda på, och handukarna som fick torka överallt i lägenheten eftersom torktumlaren var paj skulle behövas vikas ihop och stoppas in i skåpet. Får se vad jag tar tag i. Det visar sig. Kanske en promenad i solen? vet inte....

Kram

Em♥


Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Ja, varför är killar så där? Tror inte det finns nåt svar, men de hjälper ofta inte till lika mycket hemma... Men idag ska jag inte klaga, idag var det faktist Robert som stod och diskade hela vår helgdisk när jag kom hem:) Kanske har skett en förändring?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback