NATT

I natt har jag sovit så grymt dålig. Vi gick och la oss strax innan 12, när klockan var två hade jag fortfarande inte somnat. Om jag inte hade varit rädd för att väcka Daniel hade jag förmodligen gått upp en sväng. Men jag ville inte störa. Tror dock att han hade svårt att sova han med eftersom jag låg som en propeller konstant hela tiden.
Vaknade till och från hela natten. När jag la mig mådde jag illa, så det var förmodligen därför jag inte kunde somna. Så drygt... men men, hoppas på bättre sömn i natt.

Ska nog vila lite, sen fixa till mig lite och sen bege mig till Camilla och Nova...

Jag är dock grymt bekymrad över vädret utanför dörren. Det snöar som fan och det ligger nästan kvar på marken också. Det ligger i alla fall kvar på taken... *SUCK*

CIAO!
Em♥

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en jättefin dag!

Postat av: Natalie B

Är jobbigt när man sover dåligt..blir så trött dagen efter om inte annat.. själv var jag uppe till 02.03 och läste..boken var ju så bra!:)

2008-04-09 @ 15:03:12
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback