Onsdag 9/4-08

I DAG FYLLER PINKIS 24 år! Jag fyllde för en månad sen, men jag är ändå yngre än vad hon är :) Lista ut det ni, om ni kan :) Detta är min standard grej varje år när Pinkis fyller år :)

GRATTIS DIN GAMLE BJÖRN ;) haha närå, grattis bästa :)




Nu har jag varit hos Camilla och världens sötaste Nova. Hon var på solskenshumör i dag, blev inte ledsen en enda gång. Gosade och busade. :)
Daniel hämtade mig, sen när vi kom hem lagade jag mat. Tänkte först göra någonting med sötpotatisen vi har i kylen, men det fick bli spagetti och  köttfärsås. men jag använde linguini fullkorn i stället för vanlig spagetti. Och köttfärsåsen blev lite extra med färsk chili, vitlök och morötter i. *mums* Alla vet vid det här laget att jag älskar morötter :) Haha eller hur Anna ;)

Nu tänkte jag kolla på unga mödra på kanal5, men nej inte den här gången heller. I går var jag och handlade och han inte se det. Men i dag skulle jag se det. TROLIGT, självklart var det hockey i dag OCKSÅ!

Så nu har jag filat ner mina naglar en bit, polerat dom och lackat om dom med Sally Hansens nailgrowth :) Funkar kanon. Skulle vilja prova Sally Hansens Diamond strength också. Nån som testat den?

Nu kollar jag på sjukhuset. Senare är det dags för barnmorskorna :) Får se om jag får se det eller om Daniel vill se någonting på tv. I så fall får jag kolla på internet sen.


Em♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄHÄ har du också sally hansen? HAHA. jag köpte den igår! värsta bra att du tycker den funkar då =)

jag tror mig veta varför du är yngre än pinky fast du är född före henne ;)

nu ska jag borsta tänderna o krypa ner breve M i sängen o sooova. upp 5 imorn som vanligt - tjohooo. bara 2 mornar kvar den här veckan :D

hörs imorn

kramar

2008-04-09 @ 20:42:41
Postat av: Lina

tackar tackar!!! :D

Postat av: evelina

hm...hur kan du vara yngre fast du fyller före`=)?

jag blev med superbesviken när det var HOCKEY istället för unga mödrar haha!

kramar

2008-04-10 @ 08:11:59
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

aha då förstår jag! haha =)

låter som du har en bra dag framför dig!
själv skulle jag egentligen börjat jobba vid 14, men kommer nog inte behöva börja förrän 18 tiden =)!
håller på att tvätta och packning till imon står på schemat med!

kram

2008-04-10 @ 10:10:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Erika

Tack för din kommentar o för att du så troget kikar in på min blogg! Jag har en ny lösenordsskyddad blog eftersom jag inte känner att jag kan skriva vad jag vill i den som du läser.
Vill du ha lösenord osv så maila mig!!
[email protected]

2008-04-10 @ 12:26:03
URL: http://fridaerikawallin.blogg.se
Postat av: teddy

Tack tack för de fina orden! Tur att allt fixade sig till slut och att man är frisk i övrigt. Livet är skört :) Ha det så gott ikväll tjejen :)

2008-04-10 @ 15:40:21
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback