SOL vs GRÄS

image249
                                                                                                                       www.utetjanst.se/gras.htm

Jag har precis varit ute på en liten promenad i solen. Blev bara en halvtimme, eftersom jag känner mig lite hängig.
På promenaden kom jag på att det förmodligen är min allergisäsong som redan har dragit igång.  Jag gick ut  ganska glad och uppåt trots att jag inte känner mig på topp, solen skiner ju. Sen kom jag tillbaka ganska nedstämd när jag kommit på att sol, vår, sommar och underbart väder innebär ju bara helvete för mig. Jag får liksom aldrig njuta helt utav det underbara. Inte ligga i gräset och sola på våren. Inte cykla och anstränga mig länge ute. Inte gå långa promenader ute. Känns inge kul. jag som vill ha sol och värme. Får väl fundera på att flytta utomlands där pollen inte förekommer i samma utsträckning. Egypten kanske? bara öken? Nej usch det vill jag inte. Jag vill bo här.

Ska fråga Daniel om vi kanske kan åka till hökåsen när han kommer hem och sitta ute så katten får springa, Får jag i alla fall kanske lite sol?!

EM♥

Kommentarer
Postat av: evelina

har du några tabletter som hjälper mot din allergi?

vad är hökåsen?

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback