Stanna inomhus i sommar

Gick upp 07:45 för att en läkare från Odensvi läkarmottagning skulle ringa mig angående allergimedicin. Jorå han ringde. Men hade han någon bra lösning, Tror inte det,  Han frågade varför jag inte genomgick vaccinationen på allergimottagningen. JO FÖR ATT JAG INTE VILL SLÄNGA BORT MIN KATT OCH FÖR ATT JAG INTE PALLAR MED ATT GÅ TILL SJUKHUSET EN TIMME I VECKAN OCH FÖR ATT DET INTE FINNS NÅGON GARANTI FÖR ATT DET SKALL FUNKA MER ÄN TRE ÅR.  *sorry*

Men jag blir så irriterad "ja men jag tycker ändå att du tar bort katten och genomgår en vaccination"  Det dom inte tänker på då är ju att jag under vaccinationsperioden inte bör träffa personer som har pälsdjur för då kan jag få en riktig allergichock. Alltså jag har ingen lust med det. Skulle vi lämna bort katten så blir det ju till Daniels föräldrar och då kan jag inte åka dit på ett år. Det funkar ju inte, vad tror dom.

Nej det skiter jag i. har ingen lust med vaccination. Sen sa han också en annan smart kommentar "ja men när du har som mest symptom och det är som mest gräsblommningar ute då ska man helt enkelt inte vara ute alls, då ska man hålla sig inne" eeh? smart grabb. Hade han tänkt hålla mig inne hela sommaren så får jag lägga in mig på psyket till hösten i så fall. Det går ju inte. Jag kan ju inte sluta leva. Det borde snarare vara så att FORSKNINGEN inom allergimedicin borde ha kommit bra mycket längre än den har gjort nu. Vi kan väl snart bota HIV och Cancer, men vi svåra allergiker kan inte vara ute på sommaren? Eeeeh?

Ah blir irriterad. nu fick jag Tavegyl, livostin och nasonex. Får väl se hur det går. Han sa dock att dom flesta får biverkningar av tavegylen. Jag kommer gå omkring som en zombie. *kul*

Får snart överväga och flytta i från landet

Humöret blev på topp!

EM♥


Kommentarer
Postat av: Lina

jävla mupp doktor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback