Tisdag

I morse klev jag upp strax efter nio, borde kanske ha gått upp lite tidigare, men jag ÄLSKAR att sova och jag var trött  *haha*

Åt fruksot och satte mig vid datorn. Gjorde en ansiktsmask (säger man gjorde?, nej eller?)
Pluggade till och från fram till klockan 15, då Daniel kom tillbaka med bilen efter att ha varit och träna. Då åkte jag ner på stan och träffade Becca, vi drack en kaffe och åkte sen till gymmet. Där gick vi raskt på bandet i tio minuter (ja jag vet kort tid) som uppvärmning och sen gymmade vi. Efter gymmet blev  det storhandling på Maxi på erikslund.  Dagens träning gick bra, jag är redan sugen på att dra dit igen. I alla fall nu, kanske inte i morgon dock. *haha*

Nu har jag precis packat in all mat. Ätit kvällsmat som blev väldigt improviserad. Daniel åt en matlåda vi hade i kylen för han skulle i väg till Hagge innan jag kom hem. Så det var bara jag som skulle äta. Jag hade fullkorns-tunnbröd som började bli lite tråkigt. Så jag gjorde en röra på färska champinjoner, squash, tomat, färsk chili, keso och lite ost. Kryddade med taco-krydda, paprika, vit och svartpeppar och salt.Sen fyllde jag tunnbröd med det och på med lite ost och in i ugnen. Det blev jätte gott faktiskt, Skulle nog ha stekt på grönsakerna lite i stekpanna innan så att innehållet blev lite varmare, men annars var det kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback