word-proffs någon?

jag trot att jag blir galen. Jag sitter och håller på med arbetet i word. Just nu fipplar jag med sidnumreringen, Men jag vill inte att sidnumreringen skall synas förens sida nr 5, men hur gör man då, jag får verkligen inte till det. Innan sida nr 5 har jag ju försättsblad, sammanfattning, tom sida, innehållsförteckning. och SEN kommer inledningen där sidnumreringen skall starta, men eftersom jag redan har 4 sidor innan skall den börja på nr 5, men hur??

HJÄLP?

Nån som kan word?

Kommentarer
Postat av: Ewie

du ska kunna trycka på sidfoten och ta bort det själv :)

Postat av: jenny

ha en bra dag!

2008-04-28 @ 12:36:14
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Karin

Du kan dela in i kapitel och numrera från det kapitlet där du vill att sidnumreringen ska börja

2008-04-28 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback