Äntligen!

Trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Hade någon frågat mig för två år sedan hur jag skulle klara av det här efter allt som händer (hände då) i mitt liv, då hade jag svara. Det kommer aldrig och gå, jag klarar det aldrig...

Men jag gjorde det :)

Snart blir det fest :)



Jag är så lättad och glad. Äntligen har jag klarat av det omöjliga

I kväll har jag och älskling varit och ätit på sambal oelek, jag åt wokade grönsaker och kycklingfilé med cashewnötter och danne 3 små rätter *mums* vad gott det var :)

Sen gick vi på den nya Arn filmen, den var jätte bra. *mys*

Nu är det snart dags för sängen

Sov gott, för det kommer jag göra

Kram
EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! :D

Postat av: Miss Biii

2008-08-25 @ 19:47:56
Postat av: Miss Biii

Fan va kul!! GRATTIS!! :) FEST!! :)

2008-08-25 @ 19:48:51
URL: http://almabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback