En världen bästaste jordmus :)

Efter en sjuk-dag på jobbet på många sätt kom jag hem till världens bästa :)
Jag är förkyld och sliten. Började på jobbet med att kallsvettas och vara yr. Helt slut.
Älskling sms:ade att  han hade fixat en liten present.

Han hämtade mig på jobbet 20:25.
När jag kom hem hade han lagat god mat. Egengjorda pannbiffar fyllda med lök och fetaost och egen "gräddsås".

Sen hade han köpt blommor och 70% choklad med chokladmousse fyllning *mums* och Brolles senaste skiva :)
jag blev hur glad som helst. Han tyckte att jag haft en jobbig dag på jobbet som var sjuk och allt. och att jag haft masso med motgångar hela tiden så han ville ge mig present *glad*

Världens bästaste jordmus är han allt :)

ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT♥

Kommentarer
Postat av: Miss Biii

Älskar han med som får min bästaste att må bra!! <3 Krya på dig gumman!! KRAMKALAS

Postat av: Anna

aww va gullig han är <3

2008-08-30 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback