egengjorda julklappar :)

Tog det lugnt i morse. sen åkte jag och handlade ingredienser till lite ätbara julklappar, sen hämtade jag ut min kamera på Siba. sen åkte jag till jobbet och jobbade. Kom hem strax vid halv nio. Åt lite kvällsmål och kollade datorn.

Nu har jag gjort 4 utav egengjorda julklapparna. har aldrig gjort det förr så jag vet inte hur det blir, men det visar sig.

I morgon kanske jag fortsätter. Annars på torsdag då jag är ledig.
I morgon skulle jag ha varit ledig, men det bli upplärning i stället. Så heldag 11-20, tufft med ganska kul tror jag nog :)


Huvudet bankar så jag borde nog softa innan sovdags

EM♥


Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Tack.

Å tack igen, ja det var verkligen en dag man aldrig kommer glömma.

Skulle göra om det igen utan tvekan =D

Postat av: Mona

Vad är det för spännande upplärning. Tell me! Å, vad skoj att få gå vidare lite och få fler timmar (om man vill ha det, vill säga).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback