Jobb jobb jobb jobb jobb JUL?

God Morgon! *tiiiiiiiiidigt* iaf för mig...

I Onsdags kom jag hem från jobbet efter 21. I går Torsdag jobbade jag 11-20, sen var det julträff till efter 22. Och i dag börjar jag 8:00!!! *tjihoo*

Slutar kl 17 i dag och kl 18 ska vi vara hos Cathrine. :)

jag är så jävla trött så jag vet inte vad jag heter. Ska sitta och tyckas i information tills det rinner ut genom munnen. Herreguu´hur ska det här gå?
Varför var det tvunget att vara just i dag, på min tänkte lediga fredag :(
Men men, det går nog bra och kanske blir kul till o med

I morgon åker vi till Stockholm, på söndag åker vi från Stockholm till Nyköping och från Nyköping och hem hit igen.

Nu ska jag borsta tänderna!

Natti natti, höll jag på att skriva *haha* (snacka trött) men
God morgon på er, hoppas eran dag blir bra !


EM♥


Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

Hoppas ni har en underbar helg!! och att Teddy och Missen (kommer inte ihåg vad hon heter?!) har de mysigt ihop :)



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback