Åkersjön nästa...

om en och en halv timmer kommer C och hämtar mig och ALL vår packning. Massor är det som vanligt.
På förmiddagen i dag har jag kollat mailen, läst bloggar så jag inte ska få abstinens under dessa 4 dagar, plockat undan disk, diskat, torkat ur grönsakslådorna i kylen. Slängt skräp och packat det sista. Innan C kommer och hämtar mig nu ska jag plocka undan disken jag diskade och stänga av alla aparater.

image193
bilden är lånad från http://jamtlandspower.se/


hade så bra här hemma resterande av veckan så ses vi igen på söndag..!


Anna, hoppas det går bra md flytten :) Snart kan vi fika och mysa spontant också :)

KRAM

EM♥

Kommentarer
Postat av: Anna

åh va mysig bild på stugan!
hoppas ni får det underbart =)
skönt att komma bort lite från verkligenheten o få slappna av lite - det är ni verkligen värda!
hörs när ni kommer hem igen, när vi nästan är grannar haha

kramar

2008-02-27 @ 13:05:02
Postat av: evelina

ha en superbra helg nu tjejen!

kramar

2008-02-29 @ 09:47:57
Postat av: Lina

hallåååååååååå, hur är det??? kom ni hem ordentligt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback