King size bed :)

Hej hej hallå dagboken!

i dag har det inte blivit någon form av pluggande alls. *som vanligt* jag vet at jag har grymt dålig karaktär och jag suger på disciplin när det gäller skolan och just denna J*vla C-uppsats, men men..

Nog om C-uppsatsandets negativa sidor, nu till dagen...

Jag mailade med min handledare för c-uppsatsen fram och tillbaka under förmiddagen, så nånting har jag gjort i alla fall.
 
Jag åkte till IKEA och bytte den "trasiga" kaffekvarnen och köpte lite köksgrejer till skafferiet bland annat. Sen hittade jag två perfekta sängar på fynd som kostade 1795:-/styck istället för 2595:-/  Blev skit sugen eftersom jag då skulle få sängarna med MYCKET bättre kvalité för i stort sett samma pris som dom lite sämre sängarna som jag annars tänkt köpa till ordinarie pris. Men hur skule jag få hem den krongel krongel. Så jag sket i det. Gick in på maxi och handlade mat i stället..
Sen åkte jag hem och fortsatte skriva mail till handledaren..

Sen sken solen så mycket så jag klarade het enkelt inte av att sitta inne. Och jag hade ringt skatteverket och fått en kopia på boupptäckningen mailad till mig. Kanon tänkte jag. Då går jag ner på stan i solen, går in till Marie och skriver ut bouppteckningen från mailen och går till banken så fort Emil ringer och säger att han har några minuters rast så banken kan ringa. Men nej det gick åter igen inte att flytta dessa himlans dryga pengarna. Det var tvungen att vara orginalet av bouppteckningen, men varför kan då skatteverket maila ut den??? IDIOTER!
Banktjejen som hjälpte tjejen som egentligen betjänade (heter det så?) mig var sjukt otrevlig. "vi gillar inte heller sådana här engångs fullmakter som du har" Nehe, så vad fan har swedbank skrivit ut en sådan till mig för då? " och den här är inte stämplad" NEHE? IDIOT!
Så inget fixande med detta denna gången heller kanske blir 5 gången gillt då?, återstår att se!

Nu till det roliga. Becca kom till mig på stan och vi drack en kaffe. Sen fick jag ett infall och tänkte, TÄNK OM sängarna jag såg på FYND på ikea på förmiddagen finns kvar fortfarande, då är det ju menat att jag ska ha dom. Jag ringde Carro på Recovery och DOM FANNS! Men hur får jag nu hem dom? Beccas snälla pappa skyndade sig och kom, fast han egentligen inte hade tid. Så vi fick hem sängarna. Becca å jag bar in dom, bar ut dom gamla i hallen och bäddade nytt i dom nya :) Det blev fint, kändes mer som en stooor dubbelsäng, den blev mycket högre  :) LOVELY!

Sen åkte vi iväg på gym-intro. Fick dock inte Tina som vi hade bokat in att vi absoluuuut ville ha. Men det gick bra i alla fall...

Sen åt jag DB´s goda korvstroganoff  och kollade på Simon & Thomas och nu är det city akuten.. :)


That´s the day for today!

CIAO!
EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

vad du har hunnit med idag då :) iaf har väl jag hunnit med en del jag med, förutom den där koppen kaffe på stan. och jag dricker ju ändå inte kaffe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback