Uppdatering

Nu är det verkligen dags att uppdatera. Sist var det alla hjärtans dag. På alla hjärtansdags-kvällen åt vi en god middag bestående av smördegsinbakad fläskfilé och potatisgratäng. Choklad med hallon mousse. och rött vin.
Efter middagen var det tänkt att vi skulle ta oss ner på stan och kolla runt lite, kanske ta en drink, men när vi hade ätit var vi helt slut och orkade inte. Det blev björnbröder på dvd i stället *haha* Fick fina rosor av DB...


I fredags var jag hemma själv och hade myskväll för mig själv. Hyrde en film och åt godis :) Och denna gång var det verkligen nice att vara hemma själv. DB var på krogen med Pati och kom hem lagom kalas. *not*

I går (söndag) var det en slö dag efter lördagens bravader. Vi slöade fram till strax före två då C kom med bilen och vi åkte till bjurhovda spåret och tog en promenix. Sen blev det tight om tid, men jag han. Hem och lämna in kassen och direkt ut igen för att köra DB till gitarrlektionen. Hämtade honom en timma senare och sen åkte vi mot Katrineholm, där DB skulle köpa högtalare. Sen åkte vi hem igen. DB körde dit och jag köre hem. Det var lite drygt att köra hem då det blev mörkerkörning. Men det gick bra. DB satt brevid med lampan tänd och pluggade.
Det var ganska sjysst att åka bil en sväng...
När vi kom hem sen vid 7 tiden blev det matlagning medans DB fixade med de nya högtalarna. Sen blev det Alien film.  *haha*

I dag måndag är det lite segt. Vaknade vid 9:15, har kollat mail och bloggar och så. Ska snart diska och plocka undan lite och sen ska jag ta tag i att sammanställa enkäterna för c-uppsatsen.

sen i kväll blir det någon form av träning.. får se hur det blir.

Nu ska jag ta tag i dagen...

EM♥

Kommentarer
Postat av: evelina

mmm detta är främsta anledningen till att jag ville ha ett pyttebröllop i början, men näst intill bara jag o fredrik =)...
men nu känns det som att jag hellre låter henne komma än att behöva tjafsa och förklara för alla. Det är en energi jag inte orkar lägga ner på det. Hellre att jag liksom ignorerar att hon är där och fokuserar på de som jag vet verkligen bryr sig och också är där!

När dagen kommer till dig är jag säker på att du kommer känna innerst inne vad som är rätt! Hur som tycker jag att det viktigaste är att man blir gift, sen allt runtomkring är ju trots allt inte det viktigaste =)
jag är fortfarande lite sugen på att köra ett runawaybröllop och skita i hela alltet, men jag tror att om vi inte har ett lite större bröllop kommer vi ångra oss redan på bröllopsdagen =)

kram

p.s choklad med hallonmousse låter MUMS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback