12/1-2008

Nu är jag trött..

Jobbat lördag söndag..

Träna i morgon, vi tänkte prova på ragga, en dansklass. Får se om det är komplicerat, eller om den är rolig. Hoppas den är yber rolig, eftersom våra andra två träningar, afro och BSU´n är på samma dag nu, när dom ändrade schemat efter nyår *sur*

Jag kände mig lite deppig över helgen som kommer, min (i vanliga fall) lediga helg. Men DB ska åka till stockholm och hjälpa syrran med nya lägenheten då, så jag blir ensam hela helgen, så jag har anmältmig och sagt att jag kan jobba både lördag och söndag. *suck* får se om jag får nå jobb, är inte säkert eftersom det är helgen innan löning.
Så pratade jag med C fören stund sedan, och hon ska också vara själv, och hon jobbar (natt) så jag kanske får lite sällskap i alla fall.. *lite gladare*

Helgen efter det jobbar jag IGEN, får se om jag
får nå mer jobb i veckan...

Har precis ätit pasta med skinka och ostsås, med purjolök i. baby spenats sallad med pinjenötter, limejuice, olja, salt och peppar.


Nu ska jag fortsätta kolla på Miami Ink *i love it*

Kanel te och pinjenötter is tha shit just nu!
(dock inte i kombination)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback